美味關係插曲-
陶吉吉愛很簡單原版


I LOVE U.






I love you, say we're together baby,you and me
我愛你,我們要在一起,就你和我

I can only give my life and show you all I am in the breath I breathe
我可以給你我全部的生活,讓你知道我所有的氣息

I will promise you my heart
我答應你給你我的真心

and give you all you need if it takes some time
還有給你全部你想要的,但要花些時間

and if you tell me you don't need me anymore
如果你告訴我不已經不需要我

that our love won't last forever
那我們的愛無法維持永遠

I will ask you for a chance to try again
我會求你給我機會再試一次

to make our life a little better,ooh...
讓我們的生活更美好


(Chorus)
I love you, say we're together baby,
我愛你,我們會永遠在一起,寶貝

say we're together, baby
說我們會永遠在一起,寶貝

I need  you, I need you forever baby, you and me
我需要你,我永遠需要你



You say you hardly know exactly who I am
你說你很難了解我

so hard to understand
很難去了解

But , I knew right from the start, the way I felt inside,
但是我知道這是好的開始,這是我在你心裡的方式

if you could read my mind
那麼你就可以了解我

and if you tell you don't need me anymore
如果你說你不再需要我時

and that our love won't last forever
那我們的愛就無法維持永遠

I will ask you for a chance to try again
我會求你給我個機會再來一次

to make our love a little better
讓我們的愛更好

(Chorus)



Remember when I used to hold you,
記得當我習慣抱你時

remember when u made me cry
記得你讓我哭泣時

You said you loved me, oh, you did, yes you did
你說你是愛我的,你是的


(Chorus)

I love you, say we're together, say we're together, oh
我愛你,我們要永遠在一起,永遠

I needyou, I need you forever, you and me, all right
我需要你,我永遠都需要你,就你和我,沒錯

I love you, say we're together,
我愛你,我們要永遠在一起

say we're together, hey look out baby
我說我們要永遠在一起,寶貝注意囉

I love you, say we're together, you and me 
我愛你,我們要永遠一起,就你跟我



arrow
arrow
    全站熱搜

    chuheart 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()